close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

חרדה? דיכאון? פרחי הבאך שכדאי להכיר

מערכת שורשז כסליו, תשפא23/11/2020

בשורות מעודדות הן שקיימות אלטרנטיבות להפחתת חרדה והתמודדות אפקטיבית יותר עם דיכאון זמני

תגיות:
צילום: RF123
בשיתוף פרמה גורי

חרדה ולחץ זמניים יכולים לפגוע במערכת החיסונית, בתפקוד ובאיכות החיים. בעידן הנוכחי הלחץ גדל מיום ליום בעקבות נגיף הקורונה, שינויים בהתנהלות החברתית, עבודה מרחוק עם הילדים ברקע ומחקרים מצביעים על כך שעוד לפני שהמגיפה פרצה אנשים בעידן המודרני סבלו מלחצים אדירים ומחרדה גוברת כתוצאה מהזדקקות לרשתות חברתיות ולחץ להגיע להישגים, מרדף אחרי כסף ועוד. מה שבטוח הוא שהלחץ לא ייעלם גם לא כשיתחילו לחסן נגד הקורונה והוא גובה ויגבה מחיר כבד. לחץ גורם פעמים רבות למצבי חרדה קשים ואף דיכאון שיכולים לבוא לידי ביטוי בתחושת אובדן, חוסר שליטה,
צילום: RF123
כאילו רואים ערפל לנגד העיניים ולא מוצאים סיבה לאופטימיות ובין אם מדובר בחרדה או דיכאון שניהם עשויים לפגוע באופן משמעותי בתפקוד וברווחה.

הבשורות המעודדות הן שקיימות אלטרנטיבות להפחתת חרדה והתמודדות אפקטיבית יותר עם דיכאון זמני. תמציות פרחי באך שפיתח ד"ר אדוארד באך נחשבות לתמציות על בסיס רכיבים צמחיים וטבעיים בעלי יכולת לסייע למצבים רגשיים שונים שאינם מחלות כדי למצוא את האיזון הנכון, טשטוש תחושות לא נעימות, סיוע במצבים רגשיים מאתגרים ביומיום שלך ובחיזוק התחושות החיוביות. לפניכם הכרות עם מספר תמציות פרחי באך שיכולות לסייע במצבים של חרדה ודיכאון.

תמציות פרחי באך למצבי חרדה ודיכאון זמניים
פעמים רבות במצבים של חרדה אנו מרגישים פחד ממקור לא מוסבר, כי לא תמיד יש גורם ידוע לחרדה עצמה ויש מצבים של התקפי חרדה שיכולים להתרחש משילוב של גורמים שונים גם כאשר ברור לנו שמדובר בפחד לא מבוסס או כשאין לנו סיבה לפתח בעקבותיו חרדה. תמצית פרחי באך בשם ASPEN מתאימה בדיוק לאנשים הסובלים מפחד פתאומי, בין אם הוא צץ בפתאומיות בלילה או בעקבות סיוט כלשהו, כאשר הפחד עשוי להיות מלווה בצמרמורת וברעידות ולגרום לחוסר ביטחון ותחושת חרדה והיא יכולה לסייע בהפחתת התחושה הלא נעימה והפחדים.

רבים סובלים במצב של חרדה גם מהפחד לאבד שליטה על המצב ולפעמים חרדה נגרמת בגלל בעיית שליטה וקושי להשיג שליטה. תמצית פרחי באך שיכולה למתן תחושה זו הינה CHERRY PLUM המיועדת לאנשים שמרגישים שהם לא שולטים בהתנהגות שלהם או שוקעים בייאוש עמוק וחוששים שייכנעו לדף מסוכן או חווים היסטריה כולל התקפי רוגז וזעם ולא מצליחים לחשוב ולהתנהג באופן רציונאלי. במצבי דיכאון רבים נוטים להרגיש גם תשישות נפשית שבאה לידי ביטוי גם ברמה הפיזית וקשה להם מאוד להיחלץ מהתחושה הזאת כמו קירות שנסגרים עליכם ואתם לא מצליחים לפרוץ אותם. תמצית פרחי באך בשם OLIVE מתאימה למי שמרגיש תשישות כזאת בתקופות מסוימות בחיים כמו בתקופות תובעניות במיוחד או במצבי עייפות וזקוק לתמצית לשיקום הכוחות שלו ולמציאת שלווה פנימית. ניתן להזמין תמציות פרחי באך לפי התחושות והפירוט של כל תמצית, אבל ההמלצה היא להתייעץ עם מטפלים בפרחי באך שההתמחות שלכם היא להתאים את התמציות למצב הנפשי.

היכנסו לאתר פרמה גורי לקבלת מידע אודות 38 תמציות באך למצבים רגשיים יומיומיים שונים.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה